شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم
خاطرات مردان بی ادعا 
قالب وبلاگ
نويسندگان
طراح قالب

به گزارش گروه حماسه و مقاومت فارس (باشگاه توانا)، بعد از عملیات 17 آذر خبرنگاری از خبرگزاری پارس، آمده بود تا از منطقه گزارش تهیه کند. به دلیل خستگی رمق نداشتم و در گوشه‌ای افتاده بودم اما صدای خبرنگار را می‌شنیدم که مشغول مصاحبه بود.

کسی که مصاحبه می‌کرد، از نیروهای طرفدار بنی‌صدر بود. او تمامی اتفاقات و پیروزی‌هایی که توسط فداییان اسلام انجام شده بود را به نیروهای بنی‌صدر نسبت می‌داد و می‌گفت ال کردیم و بل کردیم و اینجا را گرفتیم و این تعداد اسیر کردیم. همین طور پشت هم از شجاعت‌ها و فتوحات نیروهای بنی‌صدر می‌گفت.

با این که حال خوبی نداشتم اما دیگر نتوانستم طاقت بیاورم. بلند شدم و رفتم به خبرنگار گفتم «آقا صبر کن این داره دروغ می‌گه، اصلاً‌ وقتی ما اینجا عملیات کردیم اینها اینجا نبودند؛ ما توقع نداریم اسم ما رو توی بوق و کرنا کنند اما دیگه نمی‌توانیم ببینیم که اینها از راه برسند و عملیات را به نفع خودشان ثبت کنند. این بابا داره دروغ می‌گه».

آقا (شهید هاشمی) وقتی دید من سر و صدا می‌کنم، گفت: ولشون کن، چیزی نمی‌خواد بگی» اما نمی‌توانستنم ساکت بمانم. به خبرنگار گفتم «این عملیات توسط فداییان اسلام در 17 آْذر انجام شد و چند نفر از نیروهای با ارزشمون توی این عملیات شهید شدند».

 

خبرگزاری فارس: بگو ببینم جنازه عراقی را چه کار کردی؟
 
 
 
 

وقتی این را گفتم، آقا جلو آمد و او را صدا زد و گفت «اگه تو راست می‌گویی، بگو ببینم جنازه عراقی‌ها رو چه کار کردید؟» او گفت «نمی‌دونم خبر ندارم». بعد آقا دست یکی از جنازه‌های عراقی را از خاک کشید بیرون و با نشان دادن آن گفت «تو که اینقدر آسمون و ریسمون کردی، چطور نمی‌دونی چه بلایی سر جنازه عراقی‌ها آمده؟».

خبرنگار پارس وقتی آقا دست جنازه عراقی را از خاک بیرون کشید فوراً عکس گرفت و گفت «ممنون، همین اندازه کفایت کرد و من فهمیدم کی راست می‌گه، کی دروغ».

راوی: داوود نارنجی نژاد

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:58 ] [ محمد جواد ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت میکنیم
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 340
بازدید کل : 19069
تعداد مطالب : 330
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1